Inspectoratul
Școlar Județean Buzău
ȘCOALA
GIMNAZIALĂ ZIDURI
Aprobat,
Inspector Școlar
General,
prof. GETA
BURDUCEA
REGULAMENT DE ORGANIZARE ȘI DESFĂȘURARE
Sesiune de comunicări științifice – concurs “educația în spiritul olimpismului”
ACTIVITATE A PROIECTULUI EDUCATIV ”CERCUL OLIMPIC – O
PUNTE SPRE PRIETENIE, TOLERANȚĂ ȘI FAIR-PLAY”, Ediţia a III-a, ZIDURI – BUZĂU – 6 MARTIE 2015
CAP.
I ÎNSCRIERE
Art. 1. (1) Se pot înscrie în
concurs echipe de minim 8 elevi ai
claselor V-XII și profesorii coordonatori, din şcoala organizatoare, şcolile/partenere, alte şcoli, cluburi,
palate ale copiilor, şcoli de artă din ţară. Concursul vizează prezentarea de proiecte educative
extraşcolare/activități ale cercurilor olimpice școlare/competiții și acțiuni
sportive care au urmărit promovarea olimpismului și valorilor acestuia;
reviste, broșuri realizate pe tema mai sus menționată.
* Lucrările
primite din partea elevilor care frecventează cursuri de specialitate (cluburi,
palate ale copiilor şi şcoli de artă) vor intra separat în concurs.
(2) Formularul de înscriere va fi completat şi
trimis alături de lucrările elevilor pe support electronic – CD, prin poştă, la
adresa: Şcoala Gimnazialǎ Ziduri, com.
Ziduri, jud. Buzǎu, cod 127720, cu specificatia :
PENTRU SESIUNEA DE COMUNICARI
STIINTIFICE-CONCURS “educația în spiritul olimpismului”
(3) Lucrările care nu vor fi însoţite de formulare
de înscriere complete nu vor intra în concurs.
(4) Plicul cu
lucrările elevilor si cadrelor didactice poate fi predat şi cadrelor didactice
organizatoare.
(5) Data limită
pentru trimiterea/depunerea lucrărilor pentru concurs: 1 martie 2015. Lucrările se trimit pe e-mail la adresa stoinoiujan@yahoo.com , pana la
aceeasi data.
(6) Pentru organizarea activității -
concurs nu se percepe taxă.
CAP.
II PARTICIPARE
Art. 2. (1) Fiecare cadru didactic
poate coordona maxim o echipă de elevi.
(2) Lucrările care vor fi redactate în format Microsoft Office
Word vor respecta următoarele condiții de tehnoredactare: format A4, Times New
Roman 12, la un rând, cu margini egale de 20 mm, cu diacritice, (maxim 3
pagini). Titlul se scrie cu majuscule (
Times New Roman, caracter 14, Bold, centrat). La 2 rânduri de titlu se va scrie
autorul şi instituţia (Times New Roman,
caracter 12, aliniere la dreapta). Bibliografia se
consemnează la sfârşitul lucrării. (NOTǍ: lucrarea nu se
pagineazǎ!).
(3) Lucrările prezentate în format
Microsoft Office PPT vor avea maxim 5 MB. Primul slide va conţine: titlul lucrării, unitatea de învăţământ, numele şi
prenumele elevului, numele şi prenumele cadrului didactic coordonator. Fiecare elev/ echipă
de elevi va avea fişǎ individualǎ de ȋnscriere.
(5) Lucrările
înscrise în concurs nu se
restituie.
(6) Plicul va
conţine lucrǎrile participanţilor, fişa de înscriere completatǎ corect, având
precizarea modalitǎţii de comunicare cu
organizatorii concursului.
(7) Concurenţii
care optează pentru modalitatea de participare prin expedierea lucrărilor
(poştă), vor trimite în pachetul cu lucrări şi un plic timbrat corespunzător
(timbre de minim 3 lei), autoadresat .
(8) Se acceptǎ lucrǎri de grup cu
menţionarea pe fişa de înscriere.
CAP. III EVALUARE
Art. 3
Organizatorul va înființa o Comisie de organizare și evaluare a activității,
înaintată spre avizare inspectorului responsabil cu activitatea educativă
înainte de desfǎşurarea Concursului
care va urmǎri desfǎsurarea corectǎ şi a concursului pentru elevi şi aplicarea
Regulamentului.
Art. 4 Juriul
va fi compus din specialişti ai instituţiilor partenere, iar componenţa
acestuia va fi aprobatǎ de I.S.J. Buzǎu în perioada 01-5.03.2015
Art. 5
Jurizarea va fi realizată în data de 01.03.2015, pe baza criteriilor detaliate,
iar notele vor fi înregistrate în borderourile puse la dispoziţie de comisia de
organizare.
Art. 6 Se vor
acorda premiile I, II, III şi menţiuni pentru elevii participanti, procent de maxim 25% din numǎrul total de participanţi şi diplome
de participare tuturor elevilor și cadrelor didactice participante.
Art. 7 Cadrele
didactice îndrumătoare vor primi
adeverinţe de participare.
Art. 8
Diplomele acordate vor fi expediate până la data de 30 iunie 2014.
CAP. III
DISEMINARE
Art. 9 Se vor
realiza următoarele activităţi de diseminare:
- tipărire şi răspândire de
materiale informative (afişe, foi volante, broşura concursului);
- articole publicate în revista
școlii ”Univers Școlar” și în presa locala buzoiana;
-prezentarea portofoliului şi a
Raportului final în cadrul Cercurilor pedagogice judeţene, la cursurile de
formare continuă;
-informări postate pe site-ul www.didactic.ro la secţiunea „Ştiri“, pe pagina şcolii organizatoare şi
pe blogul proiectului http://scoalazoita.webs.com, http://olimpicii.blogspot.com;
pe pagina AOR – filiala Buzau: http://aorbuzau.blogspot.ro și pe site-ul ISJ Buzau: http://educativpgm.wordpress.com/
Persoanele care doresc să participe vor
trimite lucrarea şi fişa de înscriere până în data de01.03.2015 pe următoarea adresă de e-mail: stoinoiujan@yahoo.com
Vă rugăm să solicitaţi confirmarea de primire.
Persoană de
contact :
- prof. STOINOIU-MOROGAN JAN -
tel :0766792930/ stoinoiujan@yahoo.com
pentru elevi si cadre didactice
la concursul de comunicari stiințifice “educația în spiritul olimpismului”
ACTIVITATE A PROIECTULUI EDUCATIV ”CERCUL OLIMPIC – O
PUNTE SPRE PRIETENIE, TOLERANȚĂ ȘI FAIR-PLAY”, Ediţia a III-a, ZIDURI – BUZĂU – 06 martie 2015
Numele
________________________________________________________
Prenumele______________________________________________________
Profesor
coordonator ____________________________________________
Şcoala__________________________________________________________
Localitatea___________________________judeţul____________________
Adresa de corespondenţă
_______________________________________
_______________________________________________________________
COD POȘTAL __________________
Telefon_______________________ E-mail___________________________
Titlul lucrării
_______________________________________________________________
Modul de
participare: directă /
indirectă (încercuiţi varianta aleasă).
Mijloace de
care aveţi nevoie pentru prezentarea lucrării / realizarea atelierului: Flip-chart/ calculator / videoproiector/ CD-player/ televizor (încercuiţi varianta aleasă)
Data________________
Semnătura______________________
Inspectoratul
Școlar Județean Buzău
ȘCOALA
GIMNAZIALĂ ZIDURI
Aprobat,
Inspector Școlar
General,
prof. GETA
BURDUCEA
REGULAMENT
DE ORGANIZARE ȘI DESFĂȘURARE
concurs „CUPA IUNIE-OLIMPISMUL LA
ZIDURI”
ACTIVITATE
A PROIECTULUI EDUCATIV ”CERCUL OLIMPIC – O PUNTE SPRE PRIETENIE, TOLERANȚĂ ȘI
FAIR-PLAY”, Ediţia a IV-a, ZIDURI –
BUZĂU – 5 IUNIE 2015
CAP.
I ÎNSCRIERE
Art. 1. (1) Se pot înscrie în
concurs elevi ai claselor P-XII, din şcoala organizatoare, şcolile/grădiniţele partenere, alte
grădiniţe, şcoli, cluburi, palate ale copiilor, şcoli de artă din ţară, la
următoarele secţiuni*:
I- desene,
colaje, grafică cu tematica sportivă și olimpică;
II -
competitie sportivă de dans/echipe de majorete;
III - cros
fete si baieti categoria 9-10 ani;
IV -
parcurs aplicativ fete si baieti categoria 7-8 ani si categoria 5-6 ani.
* Lucrările primite din
partea elevilor/echipele care frecventează
cursuri de specialitate (cluburi, palate ale copiilor şi şcoli de artă)
vor intra separat în concurs.
(2) Formularul de înscriere, pentru fiecare
cadru didactic îndrumător, va fi completat şi trimis alături de lucrările
elevilor prin e-mail pe adresa stoinoiujan@yahoo.com
si prin poştă, la adresa:
Şcoala Gimnazialǎ Ziduri, com. Ziduri, jud. Buzǎu, cod 127720,
cu specificatia : PENTRU CONCURSUL ”CUPA IUNIE OLIMPISMUL LA
ZIDURI”
(3) Lucrările care nu vor fi
însoţite de formulare de înscriere complete nu vor intra în concurs.
(4) Plicul cu lucrările elevilor
poate fi predat şi cadrelor didactice organizatoare.
(5) Data limită pentru
trimiterea/depunerea lucrărilor pentru concurs: 29 mai 2015 (data poştei).
(6) Pentru organizarea concursului
nu se percepe taxă.
CAP.
II PARTICIPARE
Art. 2. (1) Fiecare cadru didactic poate participa coordonand un număr
de maxim 3 elevi la sectiunile I, III, IV și o echipă la sectiunea II.
(2) Lucrările participante la
secţiunile colaj, pictură, grafică vor fi realizate în format A4 (bloc
mic de desen), pentru preşcolari şi elevii claselor P-IV şi format A3 (bloc
mare de desen) pentru elevii claselor V-VIII, în tehnică la alegere, respectând
tematica de concurs, având pe verso o
etichetă care cuprinde: TITLUL
LUCRĂRII / SECŢIUNEA / NUMELE ŞI PRENUMELE ELEVULUI / CLASA / ŞCOALA /CADRUL
DIDACTIC COORDONATOR.
(3) Lucrările înscrise în concurs la sectiunea I nu se
restituie.
(6) Plicul va conţine lucrǎrile participanţilor, fişa de înscriere
completatǎ corect,
având precizarea modalitǎţii de comunicare cu organizatorii
concursului.
CAP.
III EVALUARE
Art. 3 Organizatorul va înființa o
Comisie de organizare și evaluare a activității, înaintată spre avizare
inspectorului responsabil cu activitatea educativă înainte de desfǎşurarea Concursului care va urmǎri desfǎsurarea
corectǎ şi a
concursului şi aplicarea Regulamentului.
Art. 4 Juriul va fi compus din
specialişti ai instituţiilor partenere, iar componenţa acestuia va fi aprobatǎ de I.S.J. Buzǎu pana la data de 31.05.2015
Art. 5 Jurizarea va fi realizată în
data de 05.06.2015, pe baza criteriilor detaliate și performantelor sportive,
iar notele vor fi înregistrate în borderourile puse la dispoziţie comisiei de
organizator.
Art. 6 Se vor acorda premiile I, II,
III şi menţiuni pentru fiecare nivel de clasă, la fiecare secţiune în procent
de maxim 25% din numǎrul total de participanţi şi diplome de participare tuturor elevilor
participanţi.
Art. 7 Cadrele didactice
îndrumătoare vor primi adeverinţe care
atestǎ pregǎtirea elevilor pentru concurs.
Art. 8 Diploma care se va transmite
electronic va conţine în subsol urmǎtoarea notǎ: „Diploma este valabilǎ numai însoţitǎ de tabelul nominal cu câştigǎtorii‟
şi va fi transmisǎ
participanţilor alǎturi de
lista cu elevii câştigǎtori.
Acest document va fi înregistrat şi certificat de I.S.J. Buzǎu
Art. 9 La sectiunile dans, cros si
parcurs aplicativ participarea este
condiţionată de:
a) respectarea
grupelor de vârstă, în conformitate cu prevederile Calendarului competiţional
naţional;
b) prezentarea
BI/CI sau certificatul de naştere în original pentru cei care nu au carte de
identitate şi, pentru elevi, carnetul de elev, vizat si ştampilat;
c) prezentarea
vizei medicale favorabile, cu specificaţia „APT
PENTRU EFORT FIZIC ÎN COMPETIŢIE”, care este individuală, obligatorie, se
efectuează înaintea începerii competitiei şi obligatoriu va purta semnătura,
parafa medicului, ştampila cabinetului medical şi termenul de valabilitate;
d) adeverinţa
de participare, eliberată de unitatea de învăţământ la care copilul/elevul este
înregistrat în Registrul Matricol;
Art. 10 La sectiunile II, III și IV desfăşurarea şedinţei tehnice condiţionează
începerea şi derularea competiţiei.
Art. 11 Ordinea de intrare în competiţie şi desfăşurarea acesteia vor fi
stabilite prin tragere la sorţi
Art. 12 La sectiunile II, III și IV vor fi folosite instrumentele de
evaluare din sistemul national de evaluare pentru fiecare nivel de învățământ.
Art. 13 La secţiunile colaj,
pictură, grafică se vor puncta urmǎtoarele
criterii: creativitate, compoziţia corectǎ
a suprafeţei plastice, folosirea expresivǎ
a materialelor, respectarea tematicii, lucrǎri
fǎrǎ
intervenţia adulţilor.
Art. 14 La secţiunea dans linia melodica nu va depasi un maxim de 5 minute și se
vor puncta: originalitatea, creativitatea, ideea exprimata prin coregrafie,
calitatea tehnicǎ a execuțiilor, îmbinarea
elementelor de dans cu elemente de gimnasica ritmica.
Art. 15 Nu se admit contestaţii.
Art. 16 Diplomele vor fi acordate în
cadrul unei festivităţi de premiere, în data de 05.06.2015, iar pentru
concurenţii şi îndrumătorii care nu pot participa, acestea vor fi expediate in
format electronic.
CAP.
III DISEMINARE
Art. 17 Se vor realiza următoarele
activităţi de diseminare:
-
tipărire şi răspândire de materiale informative (afişe, foi volante, broşura
concursului);
-
articole publicate în revista școlii ”Univers Școlar” și în presa locala
buzoiana;
-
prezentarea portofoliului şi a Raportului final în cadrul Cercurilor pedagogice
judeţene, la cursurile de formare continuă;
- informări postate pe site-ul www.didactic.ro la secţiunea „Ştiri“, pe pagina şcolii organizatoare şi
pe blogul proiectului http://scoalazoita.webs.com,
http://olimpicii.blogspot.com;
pe pagina
AOR – filiala Buzau: http://aorbuzau.blogspot.ro
și pe site-ul ISJ Buzau: http://educativpgm.wordpress.com/
FORMULAR
DE ÎNSCRIERE
Concurs
„CUPA IUNIE-OLIMPISMUL LA ZIDURI”
ACTIVITATE
A PROIECTULUI EDUCATIV R”CERCUL OLIMPIC – O PUNTE SPRE PRIETENIE, TOLERANȚĂ ȘI
FAIR-PLAY”
Ediţia
a IV-a, ZIDURI – BUZĂU – 5 IUNIE 2015
Numele
îndrumătorului:………………………………………………..
Prenumele îndrumătorului: ………………………………………………..
Specialitatea/funcţia: ………………………………………………..
Unitatea de învăţământ: ………………………………………………..
Adresa unităţii de învăţământ: ………………………………………………..
Adresă e-mail: ………………………………………………..
Pentru o corespondență eficientă:
Vă rugăm să completaţi numai una* dintre cele două situaţii corespunzătoare cazului dumneavoastră:
□ Voi primi diplomele prin poștă pentru că am trimis un plic autoadresat timbrat
corespunzător (timbre de minim 3 lei) pe care am specificat următoarea adresă corectă:
........................................................................................................................................................................................................................
SAU
□ Voi primi diplomele pe mail
la urmăoarea adresă** corectă deoarece nu am trimis plic autoadresat:
………………………………………………..
Elevi participanţi:
Nr crt.
|
Numele şi prenumele elevilor***
|
Clasa
|
Secţiunea
|
Titlul lucrării
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Semnătura
cadrului didactic,
*Nu
se trimit diplomele în ambele situaţii.
**Insistăm
pe caligrafierea lizibilă a adresei de mail
***Se
acceptă maxim trei lucrări pe clasă.