"Glorie şi Onoare Sportului şi Olimpismului Buzoian!''

"Glorie şi Onoare Sportului şi Olimpismului Buzoian!''

Primirea Drapelului Olimpic

Primirea Drapelului Olimpic

vineri, 30 ianuarie 2015

Sesiune de comunicări științifice – concurs “EDUCAȚIA ÎN SPIRITUL OLIMPISMULUI”






Inspectoratul Școlar Județean Buzău
ȘCOALA GIMNAZIALĂ ZIDURI

                                                                                                   Aprobat,
                                                                                                      Inspector Școlar General,
                                                                                                    prof. GETA BURDUCEA

REGULAMENT DE ORGANIZARE ȘI DESFĂȘURARE
Sesiune de comunicări științifice – concurs “educația în spiritul olimpismului”
ACTIVITATE A PROIECTULUI EDUCATIV ”CERCUL OLIMPIC – O PUNTE SPRE PRIETENIE, TOLERANȚĂ ȘI FAIR-PLAY”, Ediţia a III-a,  ZIDURI – BUZĂU – 6 MARTIE 2015


CAP. I  ÎNSCRIERE
Art. 1. (1) Se pot înscrie în concurs echipe de minim 8  elevi ai claselor V-XII și profesorii coordonatori, din şcoala organizatoare,  şcolile/partenere, alte şcoli, cluburi, palate ale copiilor, şcoli de artă din ţară. Concursul vizează prezentarea de proiecte educative extraşcolare/activități ale cercurilor olimpice școlare/competiții și acțiuni sportive care au urmărit promovarea olimpismului și valorilor acestuia; reviste, broșuri realizate pe tema mai sus menționată.
* Lucrările primite din partea elevilor care frecventează cursuri de specialitate (cluburi, palate ale copiilor şi şcoli de artă) vor intra separat în concurs.
 (2) Formularul de înscriere va fi completat şi trimis alături de lucrările elevilor pe support electronic – CD, prin poştă, la adresa: Şcoala Gimnazialǎ Ziduri, com. Ziduri, jud. Buzǎu, cod 127720,  cu specificatia : PENTRU SESIUNEA DE COMUNICARI STIINTIFICE-CONCURS “educația în spiritul olimpismului”
 (3) Lucrările care nu vor fi însoţite de formulare de înscriere complete nu vor intra în concurs.
(4) Plicul cu lucrările elevilor si cadrelor didactice poate fi predat şi cadrelor didactice organizatoare.
(5) Data limită pentru trimiterea/depunerea lucrărilor pentru concurs: 1 martie 2015. Lucrările se trimit pe e-mail la adresa stoinoiujan@yahoo.com , pana la aceeasi data.
(6) Pentru organizarea activității - concurs nu se percepe taxă.
CAP. II  PARTICIPARE
Art. 2. (1) Fiecare cadru didactic poate coordona maxim o echipă de elevi.
(2) Lucrările care vor fi redactate în format Microsoft Office Word vor respecta următoarele condiții de tehnoredactare: format A4, Times New Roman 12, la un rând, cu margini egale de 20 mm, cu diacritice, (maxim 3 pagini). Titlul se scrie cu majuscule ( Times New Roman, caracter 14, Bold, centrat). La 2 rânduri de titlu se va scrie autorul şi instituţia  (Times New Roman, caracter 12, aliniere la dreapta). Bibliografia se consemnează la sfârşitul lucrării. (NOTǍ: lucrarea nu se pagineazǎ!).
(3) Lucrările prezentate în format Microsoft Office PPT vor avea maxim 5 MB. Primul slide va conţine: titlul lucrării, unitatea de învăţământ, numele şi prenumele elevului, numele şi prenumele cadrului didactic coordonator. Fiecare elev/ echipă de elevi va avea fişǎ individualǎ de ȋnscriere.
(5) Lucrările înscrise  în concurs nu se restituie.    
(6) Plicul va conţine lucrǎrile participanţilor, fişa de înscriere completatǎ corect, având  precizarea modalitǎţii de comunicare cu organizatorii concursului.                                                            
(7) Concurenţii care optează pentru modalitatea de participare prin expedierea lucrărilor (poştă), vor trimite în pachetul cu lucrări şi un plic timbrat corespunzător (timbre de minim 3 lei), autoadresat .
(8) Se acceptǎ lucrǎri de grup cu menţionarea pe fişa de înscriere.
 
CAP. III  EVALUARE
Art. 3 Organizatorul va înființa o Comisie de organizare și evaluare a activității, înaintată spre avizare inspectorului responsabil cu activitatea educativă înainte de desfǎşurarea Concursului care va urmǎri desfǎsurarea corectǎ şi a concursului pentru elevi şi aplicarea Regulamentului.
Art. 4 Juriul va fi compus din specialişti ai instituţiilor partenere, iar componenţa acestuia va fi aprobatǎ de I.S.J. Buzǎu în perioada 01-5.03.2015
Art. 5 Jurizarea va fi realizată în data de 01.03.2015, pe baza criteriilor detaliate, iar notele vor fi înregistrate în borderourile puse la dispoziţie de comisia de organizare.
Art. 6 Se vor acorda premiile I, II, III şi menţiuni pentru elevii participanti, procent de maxim 25% din numǎrul total de participanţi şi diplome de participare tuturor elevilor și cadrelor didactice participante.
Art. 7 Cadrele didactice îndrumătoare vor  primi adeverinţe de participare.
Art. 8 Diplomele acordate vor fi expediate până la data de  30 iunie 2014.
CAP. III  DISEMINARE
Art. 9 Se vor realiza următoarele activităţi de diseminare:
            - tipărire şi răspândire de materiale informative (afişe, foi volante, broşura concursului);
            - articole publicate în revista școlii ”Univers Școlar” și în presa locala buzoiana;
            -prezentarea portofoliului şi a Raportului final în cadrul Cercurilor pedagogice judeţene, la cursurile de formare continuă;
             -informări postate pe site-ul www.didactic.ro la secţiunea „Ştiri“, pe pagina şcolii organizatoare şi pe blogul proiectului http://scoalazoita.webs.com, http://olimpicii.blogspot.com; pe pagina AOR – filiala Buzau: http://aorbuzau.blogspot.ro și pe site-ul ISJ Buzau: http://educativpgm.wordpress.com/
       Persoanele care doresc să participe vor trimite lucrarea şi fişa de înscriere până în data de01.03.2015 pe următoarea adresă de e-mail:  stoinoiujan@yahoo.com
 Vă rugăm să solicitaţi confirmarea de primire.
 Persoană de contact :
- prof.  STOINOIU-MOROGAN JAN - tel :0766792930/ stoinoiujan@yahoo.com

                                                                    FIŞA DE ÎNSCRIERE
pentru elevi si cadre didactice
la concursul de comunicari stiințifice “educația în spiritul olimpismului”
ACTIVITATE A PROIECTULUI EDUCATIV ”CERCUL OLIMPIC – O PUNTE SPRE PRIETENIE, TOLERANȚĂ ȘI FAIR-PLAY”, Ediţia a III-a,  ZIDURI – BUZĂU – 06 martie 2015


Numele ________________________________________________________

Prenumele______________________________________________________

Profesor coordonator ____________________________________________

Şcoala__________________________________________________________

Localitatea___________________________judeţul____________________

Adresa  de corespondenţă _______________________________________

_______________________________________________________________

COD POȘTAL __________________

Telefon_______________________  E-mail___________________________

Titlul lucrării

_______________________________________________________________
 
Modul de participare:    directă     /      indirectă        (încercuiţi varianta aleasă).

Mijloace de care aveţi nevoie pentru prezentarea lucrării / realizarea atelierului:  Flip-chart/   calculator /   videoproiector/      CD-player/      televizor  (încercuiţi varianta aleasă)


Data________________                     Semnătura______________________



  

Inspectoratul Școlar Județean Buzău
ȘCOALA GIMNAZIALĂ ZIDURI

                                                                                                   Aprobat,
                                                                                                      Inspector Școlar General,
                                                                                                    prof. GETA BURDUCEA


REGULAMENT DE ORGANIZARE ȘI DESFĂȘURARE
concurs „CUPA IUNIE-OLIMPISMUL LA ZIDURI”
ACTIVITATE A PROIECTULUI EDUCATIV ”CERCUL OLIMPIC – O PUNTE SPRE PRIETENIE, TOLERANȚĂ ȘI FAIR-PLAY”, Ediţia a IV-a,  ZIDURI – BUZĂU – 5 IUNIE 2015


CAP. I  ÎNSCRIERE
Art. 1. (1) Se pot înscrie în concurs elevi ai claselor P-XII, din şcoala organizatoare,  şcolile/grădiniţele partenere, alte grădiniţe, şcoli, cluburi, palate ale copiilor, şcoli de artă din ţară, la următoarele secţiuni*:
I- desene, colaje, grafică cu tematica sportivă și olimpică;
II - competitie sportivă de dans/echipe de majorete;
III - cros fete si baieti categoria 9-10 ani;
IV - parcurs aplicativ fete si baieti categoria 7-8 ani si categoria 5-6 ani.
* Lucrările primite din partea elevilor/echipele care frecventează  cursuri de specialitate (cluburi, palate ale copiilor şi şcoli de artă) vor intra separat în concurs.
 (2) Formularul de înscriere, pentru fiecare cadru didactic îndrumător, va fi completat şi trimis alături de lucrările elevilor prin e-mail pe adresa stoinoiujan@yahoo.com si prin poştă, la adresa:
Şcoala Gimnazialǎ Ziduri, com. Ziduri, jud. Buzǎu, cod 127720,
cu specificatia : PENTRU CONCURSUL ”CUPA IUNIE OLIMPISMUL LA ZIDURI”
(3) Lucrările care nu vor fi însoţite de formulare de înscriere complete nu vor intra în concurs.
(4) Plicul cu lucrările elevilor poate fi predat şi cadrelor didactice organizatoare.
(5) Data limită pentru trimiterea/depunerea lucrărilor pentru concurs: 29 mai 2015 (data poştei).
(6) Pentru organizarea concursului nu se percepe taxă.
CAP. II  PARTICIPARE
      Art. 2. (1) Fiecare cadru didactic poate participa coordonand un număr de maxim 3 elevi la sectiunile I, III, IV și o echipă la sectiunea II.
      (2) Lucrările participante la secţiunile colaj, pictură, grafică vor fi realizate în format A4 (bloc mic de desen), pentru preşcolari şi elevii claselor P-IV şi format A3 (bloc mare de desen) pentru elevii claselor V-VIII, în tehnică la alegere, respectând tematica de concurs, având pe verso o etichetă care cuprinde: TITLUL LUCRĂRII / SECŢIUNEA / NUMELE ŞI PRENUMELE ELEVULUI / CLASA / ŞCOALA /CADRUL DIDACTIC COORDONATOR.
 (3) Lucrările înscrise  în concurs la sectiunea I nu se restituie.    
(6) Plicul va conţine lucrǎrile participanţilor, fişa de înscriere completatǎ corect, având  precizarea modalitǎţii de comunicare cu organizatorii concursului.                                                            
CAP. III  EVALUARE
Art. 3 Organizatorul va înființa o Comisie de organizare și evaluare a activității, înaintată spre avizare inspectorului responsabil cu activitatea educativă înainte de desfǎşurarea Concursului care va urmǎri desfǎsurarea corectǎ şi a concursului şi aplicarea Regulamentului.
Art. 4 Juriul va fi compus din specialişti ai instituţiilor partenere, iar componenţa acestuia va fi aprobatǎ de I.S.J. Buzǎu pana la data de 31.05.2015
Art. 5 Jurizarea va fi realizată în data de 05.06.2015, pe baza criteriilor detaliate și performantelor sportive, iar notele vor fi înregistrate în borderourile puse la dispoziţie comisiei de organizator.
Art. 6 Se vor acorda premiile I, II, III şi menţiuni pentru fiecare nivel de clasă, la fiecare secţiune în procent de maxim 25% din numǎrul total de participanţi şi diplome de participare tuturor elevilor participanţi.
Art. 7 Cadrele didactice îndrumătoare vor  primi adeverinţe care atestǎ pregǎtirea elevilor pentru concurs.
Art. 8 Diploma care se va transmite electronic va conţine în subsol urmǎtoarea notǎ: „Diploma este valabilǎ numai însoţitǎ de tabelul nominal cu câştigǎtorii şi va fi transmisǎ participanţilor alǎturi de lista cu elevii câştigǎtori. Acest document va fi înregistrat şi certificat de I.S.J. Buzǎu
Art. 9 La sectiunile dans, cros si parcurs aplicativ participarea este condiţionată de:
a) respectarea grupelor de vârstă, în conformitate cu prevederile Calendarului competiţional naţional;
b) prezentarea BI/CI sau certificatul de naştere în original pentru cei care nu au carte de identitate şi, pentru elevi, carnetul de elev, vizat si ştampilat;
c) prezentarea vizei medicale favorabile, cu specificaţia „APT PENTRU EFORT FIZIC ÎN COMPETIŢIE”, care este individuală, obligatorie, se efectuează înaintea începerii competitiei şi obligatoriu va purta semnătura, parafa medicului, ştampila cabinetului medical şi termenul de valabilitate;
d) adeverinţa de participare, eliberată de unitatea de învăţământ la care copilul/elevul este înregistrat în Registrul Matricol;
Art. 10 La sectiunile II, III și IV desfăşurarea şedinţei tehnice condiţionează începerea şi derularea competiţiei.
Art. 11 Ordinea de intrare în competiţie şi desfăşurarea acesteia vor fi stabilite prin tragere la sorţi
Art. 12 La sectiunile II, III și IV vor fi folosite instrumentele de evaluare din sistemul national de evaluare pentru fiecare nivel de învățământ.
Art. 13 La secţiunile colaj, pictură, grafică se vor puncta urmǎtoarele criterii: creativitate, compoziţia corectǎ a suprafeţei plastice, folosirea expresivǎ a materialelor, respectarea tematicii, lucrǎri fǎrǎ intervenţia adulţilor.
Art. 14 La secţiunea dans linia melodica nu va depasi un maxim de 5 minute și se vor puncta: originalitatea, creativitatea, ideea exprimata prin coregrafie, calitatea tehnicǎ a execuțiilor, îmbinarea elementelor de dans cu elemente de gimnasica ritmica.
Art. 15 Nu se admit contestaţii.
Art. 16 Diplomele vor fi acordate în cadrul unei festivităţi de premiere, în data de 05.06.2015, iar pentru concurenţii şi îndrumătorii care nu pot participa, acestea vor fi expediate in format electronic.
CAP. III  DISEMINARE
Art. 17 Se vor realiza următoarele activităţi de diseminare:
            - tipărire şi răspândire de materiale informative (afişe, foi volante, broşura concursului);
            - articole publicate în revista școlii ”Univers Școlar” și în presa locala buzoiana;
            - prezentarea portofoliului şi a Raportului final în cadrul Cercurilor pedagogice judeţene, la cursurile de formare continuă;
             - informări postate pe site-ul www.didactic.ro la secţiunea „Ştiri“, pe pagina şcolii organizatoare şi pe blogul proiectului http://scoalazoita.webs.com, http://olimpicii.blogspot.com; pe pagina AOR – filiala Buzau: http://aorbuzau.blogspot.ro și pe site-ul ISJ Buzau: http://educativpgm.wordpress.com/



 FORMULAR DE ÎNSCRIERE
Concurs „CUPA IUNIE-OLIMPISMUL LA ZIDURI”
ACTIVITATE A PROIECTULUI EDUCATIV R”CERCUL OLIMPIC – O PUNTE SPRE PRIETENIE, TOLERANȚĂ ȘI FAIR-PLAY”
Ediţia a IV-a,  ZIDURI – BUZĂU – 5 IUNIE 2015



          Numele îndrumătorului:………………………………………………..
          Prenumele îndrumătorului: ………………………………………………..
          Specialitatea/funcţia: ………………………………………………..
          Unitatea de învăţământ: ………………………………………………..
          Adresa unităţii de învăţământ: ………………………………………………..
          Adresă e-mail: ………………………………………………..

Pentru o corespondență eficientă:
Vă rugăm să completaţi numai una* dintre cele două situaţii corespunzătoare cazului dumneavoastră:

Voi primi diplomele prin poștă pentru că am trimis un plic autoadresat timbrat corespunzător (timbre de minim 3 lei) pe care am specificat următoarea adresă corectă:
........................................................................................................................................................................................................................

SAU

Voi primi diplomele pe mail la urmăoarea adresă** corectă deoarece nu am trimis plic autoadresat: ………………………………………………..

Elevi participanţi:
Nr crt.
Numele şi prenumele elevilor***
Clasa
Secţiunea
Titlul lucrării
















Semnătura cadrului didactic,

 
*Nu se trimit diplomele în ambele situaţii.
**Insistăm pe caligrafierea lizibilă a adresei de mail
***Se acceptă maxim trei lucrări pe clasă.